RETURNEAREA PRODUSELOR

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 04 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Produsele se returneaza in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.amsieu.ro/formular-retur/. Dupa primirea formularului Vanzatorul va comunica telefonic sau prin email adresa de livrare la care Cumparatorul poate trimite produsul (foarte bine ambalat), in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate.

VA RECOMANDAM sa desfaceti produsul comandat cu cea mai mare grija fara sa folositi obiecte ascutite (foarfeca, cutit, cutter). 

VA RECOMANDAM sa nu rupeti ambalajul original ci sa il desfaceti cu grija. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, puteti sa folositi acelasi ambalaj plus alte materiale de ambalat (carton, folie cu bule, folie stretch si banda autoadeziva) pentru a returna produsul in cea mai buna forma.

VA RECOMANDAM sa incercati inainte de asamblarea produselor daca acestea vi se potrivesc sau daca sunt conforme. 

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii ” Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. „

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine toate produsele pe care le-ati comandat. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului. 

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Op / Transfer -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Va rugam ca toate cererile de retur sa fie facute in forma scrisa la adresa de e-mail sau folosind formularul pentru o solutionare rapida!

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Dupa completarea Formularului de retur, va rugam sa returnati produsul la adresa comunicata de un reprezentant AM SI EU INVEST SRL, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Nu ne facem raspunzatori de organizarea returlui, nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client sau terti si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client sau terti.

Conform Ordonanţa de urgenţa nr. 34/2014 , articolul 20 care face referire la Transferarea riscului legea spune: ” In cazul contractelor in care profesionistul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terţa desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta opţiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului faţa de transportator. “

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, VANZATORUL (FURNIZORUL) are dreptul de a decide refuzul returului.

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii: Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine toate produsele pe care le-ati comandat. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului.

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Op / Transfer -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Produsele realizate dupa specificatiile clientului (culoare, dimensiune, s.a) NU POT FI RETURNATE.

Va rugam ca toate cererile de retur sa fie facute in forma scrisa la adresa de e-mail sau folosind formularul pentru o solutionare rapida!

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Dupa completarea Formularului de retur, va rugam sa returnati produsul la adresa comunicata de un reprezentant AM SI EU INVEST SRL, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Nu ne facem raspunzatori de organizarea returlui, nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client sau terti si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client sau terti.

Conform Ordonanţa de urgenţa nr. 34/2014 , articolul 20 care face referire la Transferarea riscului legea spune: ” In cazul contractelor in care profesionistul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terţa desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta opţiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului faţa de transportator. “

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, VANZATORUL (FURNIZORUL) are dreptul de a decide refuzul returului.

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie, pentru a constata daca returul este complet. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului.

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii: Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine toate produsele pe care le-ati comandat. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului.

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Op / Transfer -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Produsele realizate dupa specificatiile clientului NU POT FI RETURNATE.

FORMULAR RETUR

Completeaza formularul daca doresti sa returnetzi un produs. Avem rugamintea sa completezi toate campurile!